Представлені нові конічні роликові підшипники NSK

  • Автор : Автопромпідшипник
  • 14 квітня 2024

Компанія NSK Ltd. розробила сьоме покоління конічних роликових підшипників із низьким коефіцієнтом тертя. Цей підшипник може допомогти збільшити запас ходу автомобіля за рахунок покращеного споживання палива/електроенергії, що досягається шляхом зменшення тертя в середньому на 20% у всьому діапазоні швидкості обертання. NSK прагне до 2030 року досягти річного обсягу продажів підшипників в 15 мільярдів ієн.

Приблизно з 1980 року NSK використовує різні методи для зменшення тертя в конічних роликових підшипниках. В останні роки швидкий розвиток електромобілів збільшив потребу зменшити тертя. 

Оптимізація кількості роликів зменшує тертя кочення, досягаючи в середньому 20% зниження тертя у всьому діапазоні швидкості обертання.

Нові підшипники можуть бути виготовлені на наявних потужностях, і NSK планує негайно запропонувати їх клієнтам, щоб якнайшвидше представити продукт на ринку.

NSK також застосовує нову техніку оптимізації кількості роликів до існуючих моделей конічних роликових підшипників із низьким коефіцієнтом тертя.

Японська корпорація NSK (Nippon Seiko Kabushiki Kaisha), лідер з виробництва підшипників та інших деталей машин, застосовує технології, розроблені протягом столітньої історії компанії. За даними 2015 року група NSK Group налічує 31 тисячу співробітників, 213 підприємств та представництв у 30 країнах світу та виробляє 2,2 мільярди підшипників на рік. За даними на березень 2016 року, оборот NSK склав 975 мільярдів ієн. У 1963 році відкрилася перша філія NSK у Європі: у німецькому місті Дюссельдорф. У 1976 році запущено перший європейський завод у Петерлі (Великобританія). NSK Europe налічує 3500 працівників.
Фото: NSK